Perşembe, Mart 01, 2012

Yol





Saat 3 ile 4 arasında bilmem kaç geçiyordu.. Yanımda sigarasını yakan genç adama "Burada olmaya ihtiyacım var, lütfen beni alın" demek istedim samimiyetine dayanarak, biraz da sığınarak.. Ama o "samimiyetine  dayanmak" denen zıkkımı, birkaç dakika öncesinde buz gibi terlemiş ellerimi sıkmalarına engel ol(a)mayarak zaten kullanmış bulunuyordum. Fikirlerimin ucuza gitmesine bile razıydım, yeter ki artık para etsinlerdi. Birilerinin içine sinsinlerdi, hatta o kadar sinsinlerdi ki; ödül kazandırsaydı onlara. Bir de aklı kımıl kımıl bir genç kız. 


Taksiye bindiğimde şişman ellerim üşüyor, zayıf ruhum terliyordu. Kariyer denen bariyer dolu kaldırımda sürtüne sürtüne tam bir sürtük olmuştum. Sevgiliyi düşlerken karnımda beliren kelebekler yerlerini, oksiyenlerle dahi yanmak bilmeyen bol kalorili mide gurultularına bırakmıştı. Ah o "hayat hep bir mücadele" diyen ilk ademoğlunu bulsam, fikir evinden öpeceğim en fransızından...


Canım yanıyor, aklım karışıyor Monşer. Karmakarışıklaşmaktan mütevellit kargaşadan ne zaman kurtulucam? Ne zaman bitecek bu yol çalışması, ne zaman yanına koyucam şu yolların?..





9 yorum:

Kuulumsu Kadın dedi ki...

ne zaman biticek bu yol çalışması? onu bilmiyorum da bi'gün "mutlaka" biticek onu biliyorum..^^

Mehmet dedi ki...

bu aralar blog camiasında kimi görsem bir hüzündür depresyon sıtayladır gidiyor efenim. hayat kısa aşklar ve hüzün uzun arayolu bulmak lazım

D!mple Rock dedi ki...

@Kuulumsu Kadın, elbet bitecek nasıl olacak o kısma takılıyorum ben daha ziyade ;}

@Mehmet, depresyon sıtayla falan demeyelim zira arabesk rap'e girer ki buralarla alakası yoktur. romantik komedili melankoli diyelim biz.

Bolat dedi ki...

Madam sakin olunuz, kariyer dediğin birinin iki dudağındaki şey, dert etme :)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Yazıların süper beğenerek okuyorum emeğine sağlık canım:)

http://amareteipsum.blogspot.com/

D!mple Rock dedi ki...

@Bolat, halledeceğim en kısa zamanda ;} Arada coşmak normal.

@Venüsün Dünyası, çok teşekkürler ben de sana uğradım ki şimdi ^^

Sek Kahve dedi ki...

"Kariyer denen bariyer dolu kaldırımda sürtüne sürtüne tam bir sürtük olmuştum."

Gülümsedim. Bi' nevi koyduğu için bu cümle, bi' nevi de umursamam gerektiği şeyleri hatırlattığı için. Hoş, yanaklarım çabuk kızarır.

D!mple Rock dedi ki...

Benim de gözler çabuk dolar. Bu aralar..

Rögar dedi ki...

üstad döktürmüşsünüz