Çarşamba, Şubat 29, 2012

Tyl





Hedonist bütün hedeleri göz ardı ediyorum, yüz üstü kalmayı göze alırcasına. 
Boşlukları sıvıyor, sıvaları dolduruyor; romantiklik olsun diye de gülleri solduruyor, kurutuyorum.. 
Parmak uçlarım daha da yükselecek olan ateşimin temsilcisi.. 
Ruhani sicilim kabarık sana olan aşkımdan, meşkimden mütevellit. 
Soğuk almışım evin camından. 
Kimyasal almamakta direnip, zencefille meselemi çözmeye çabalıyorum. 
Çabaladıkça bocalıyorum.
Çünkü sen burada yoksun. 
Çünkü çük kadar bir mikrop girdi bu bünyeye, piç etti gitti hiç yere.. 
Tylol Hot'a küskünüm, Tyler Durden'a kızgın. 
Üşümekten yorgun düştüm.
Dinlenmek üzere tüylü, sıcak kovuğuma yollanıyorum. 
Bizim için para kazanan o patileri gururla öperekten...





7 yorum:

Luna dedi ki...

ilgilenir misin bilmiyorum canım,

ama sana hoş bi mim gönderdim. ^^

sevgi ile,
luna.

semaca dedi ki...

geçmiş olsun :)) yine de arada bir kimyasal desteği de fena fikir olmayabilir :))

D!mple Rock dedi ki...

@Luna, yılların bloggerıyım lakin şu mim olayını çözemedim, yardımcı ol bi anlat allasen ^^

@Semaca, çok teşekkürler. inat ettim almayacağım kimyasal, yarın bir de iş görüşmem var şans dile lütfen.. :(

Luna dedi ki...

merhabalar dimple rock,

sana bir mim gonderdim. ilgilenirsen ve yapmak istersen sevinirim. ^^

sevgi ile,
luna.

Luna dedi ki...

2 kere neden yorum yazmışım anlayamadım :))

Canım şimdi şöyle ki, mimlendiğinde 'mim'li olduğun konu hakkında, o konunun taslağını değiştirmeden post giriyorsun. Soru cevap olabilir, soruları cevaplarsın. Ya da konu başlığı olabilir, o konuda yazı yazarsın fln...

Benim gönderdiğim mimde de sorular var, onlara içinden geldiği gibi cevaplar veriyorsun. :)

Mim'i kimden aldığını ve sonunda da bu mim'i cevaplamasını istediğin bloggerları, linkleri ile birlikte posta serpiştiriyorsun. :))

Hepsi bu.

Çok sevgiler,
Luna.

Luna dedi ki...

2 kere neden yorum yazmışım anlayamadım :))

Canım şimdi şöyle ki, mimlendiğinde 'mim'li olduğun konu hakkında, o konunun taslağını değiştirmeden post giriyorsun. Soru cevap olabilir, soruları cevaplarsın. Ya da konu başlığı olabilir, o konuda yazı yazarsın fln...

Benim gönderdiğim mimde de sorular var, onlara içinden geldiği gibi cevaplar veriyorsun. :)

Mim'i kimden aldığını ve sonunda da bu mim'i cevaplamasını istediğin bloggerları, linkleri ile birlikte posta serpiştiriyorsun. :))

Hepsi bu.

Çok sevgiler,
Luna.

D!mple Rock dedi ki...

Keşke 2 yazsan Lunacığım 3 yazıyorsun artık ;p