Çarşamba, Şubat 01, 2012

Kardan hayvan



6 buçuktan beri yollardayım. Ajansa gelme süresi 3 saat. Gitme süresi: İşkenceden hallice, kırk bilinmeyenli hede.

Ve "Kocadam"ı Ankara'ya gönderiyorlar. Sen de eğitim, ben diyim görev, eller desin gezme.. Ke(n)dimi aya gönderseler bu kadar üzülebilirdim. Kaşarlı poğaçam çöpte; zehir mi yedim, yemek mi yedim belli değil. Tek belirsiz o da değil; bu adam nasıl gidecek sağ ve de salim? Bolu yakınlarıydı sanırım haberlerde gördüm dün, köprüler viyadükler büyük hasar almış. Kazaların önü, arkası, sağı, solu kesilmiyor. Bolu, Ankara,  Marmara falan tipi yüzünden berbat halde. İşverenler çalışanlarına öğleden sonra kar izni veriyor ama o gidiyor. Gözyaşlarıma hakim olamadım, yargılarıma olamadığım gibi.. Ellerimi ısıtıyorum şimdi. Yalnız ısınmayı da bilmeli insan ne de olsa. Bir de metanetli olmayı..


4 yorum:

Gülistan dedi ki...

Kocadam'ın sana tekrar sağ salim dönecek bebeğim ben inanıyorum sende inan.

D!mple Rock dedi ki...

İnanıyorum ki >,<

siyahkuğu dedi ki...

kocaadam'ına hayırlı yolculuklar su gibi gitsin su gibi gelsin. yaşlandıkça büyükanneme benzedim:)

D!mple Rock dedi ki...

geldi bile ^^ teşekkürler (: