Pazartesi, Şubat 06, 2012

Çolukla çocuk, aşkla meşk oldum. Ya da mest mi desem?







İşten ayrılalı önceki gün 1, dün 2, bugün 3. Asgari mi azami mi belli değil, maaş ye ye bitmiyor. Misal, yukarıdaki yavrular 3,5 cm'lik bebeklerim. Bugün aldım. Aşağıda gördüğünüz sarışın Chopper'ım, 11 cm'lik bir mini bebek. O da mini objeler koleksiyonuma bugün katılanlardan.


Suni kahkaha makinesi bir patrondan sonra bana yolda, bakkalda, manavda, restoranda, bankada, handa, hamamda gördüğüm her patron bana melek. Her kuruş ahenk, her gürültü bir ritm, her soluk bir lütuf. Abartıyorsam Name olayım inim inim, ki o da işime gelir bu saatten sonra.. Ve yeni başladığım, dozuyla asiti kaçmış antidepresanlarımla tanışın, onlar da bugün benim olanlardan canlar cananlar:


Azıtan ne kadar semptomum, huzursuzluğum varsa bir kol bir kanat bunlar geriyor işte. Bir de Kocadam. Koca koca koskocaman bir adam.. Uzuvlarımın her köşesinde. Şu dünyada sevişmekten daha güzel birşey varsa o da sevmek. Sevebilmek ve sevilmek.. Ama ille de sevmek, ille de sevmek.




...




16 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

kitaplar süper secret okumuştum scrabble en sevdiğim oyun :)

D!mple Rock dedi ki...

teşekkürler. scrabble senelerdir almak istiyordum bugüne kısmetmiş. sırada tabu var (:

lobelia dedi ki...

işsizlik bühühü :(( beni kitaplar da avutamıyor bu ara :(

D!mple Rock dedi ki...

o işsizlik denen zıkkımdan bende muzdaribim şu ara, süre de belirsiz. ama diktir et, insanın kendine zaman ayırması da güzel. işi özlemek de, o işi bulunca sıkı sıkı sarılmak da..

lobelia dedi ki...

offf çok uzamasa bari :(

D!mple Rock dedi ki...

Dilerim.. ;{

D!mple Rock dedi ki...

Dilerim.. ;{

sJ dedi ki...

gözün aydın, seni böyle bezdiren ve üzen bir işten ayrılmana sevindim. mini objeler çok güzel, kitaplarına çok mrendim. the secret ve the power bnm de favorilerim arasındadır. şu an the power bitmek üzere hatta. sana bol keyifliii günler, kitabını okurken yerime bir kahve iç olmaz mı ? :)

D!mple Rock dedi ki...

Çok teşekkürler.. Secret'e el atamadım daha ama aklımda ;} Şu önümdeki kitap bitsin sıra onda. Şimdi kahve değil ama süt içiyorum o da sayılır mı ;p Kahve reflü azdırıyor ;s

Pisagor Bağımlısı dedi ki...

geçmiş olsun,kervanda heer zaman yer vardır bu memlekette,işsizsen..

D!mple Rock dedi ki...

geçmiş olsun mu denir emin değilim. şimdilik böyle iyi. zaman kötü etmesin :}

Pisagor Bağımlısı dedi ki...

geçmiş olsun tabi,çabuk bir yer bul,burda ,bu ülkede sandalye kapma oyunu hep oynanır.ayakta kalma emi: )

OnTheRoad dedi ki...

O miniklere de kitapların her birine de bayıldım !
Çoluk Çocuğu önlere bir yerlere sıkıştır, müthiştir :)
Tıkanma ve dövüş kulübü falan Chuck gördüm oralarda. Gözüm gönlüm açıuldı yeraltını görünce :)
Bol bol keyifli okumalar !

D!mple Rock dedi ki...

Çoluk Çocuk bitmek üzere, sırada "Yolda" var! (:

Yeraltında emin ve serin adımlarla ilerlemekteyim ;}

crazywomanrosemary dedi ki...

Kitap zenginisin..hadi iyi okumalar.:))

D!mple Rock dedi ki...

En güzel zenginliklerdendir (: Teşekkür ederim.