Salı, Şubat 01, 2011

Sıfır kadar olamadık



O "hiç" bildiğin sıfır piçi bile ikiye bölünce kalansız. Dört elle sarılanı yoksa bile,  adamdan değilse bile, rakamdan sayanı var.
Çarptığını yutuyor istisnasız, tuttuğunu koparıyor. İnsanı istikrar manyağı yaparcasına..
O çırpı bacak "1" bile etkisiz. Zararsız en azından.
2? Çift demeye dilim varmıyor. "2de 1" tamlamasını anımsatıyor artık sadece, olumsuz mu olumsuz. 4 kadar cümbüş, 1 kadar da başı dik değil üstelik.
Kambur Kanguru..

1-0 skorunu görünce aklıma üşüşen kareleri ve rakamların şu saatten sonra benim için ifade ettiği anlamı bilemezsiniz.
Bölünen, bölen ve kalanlarım var. Yani "sıfır" kadar olamadık. Çift diye geziyoruz.
Sevgi çoğuldu hani? Yalnızlık ütopyaydı?
Leylekler bebek, kuzular uyku dağıtıyordu.
Bir avuç matematik, bir avuç masal, bir avuç "Hoyrat Bilgisi" mi bizi yerle bir etti?
Hadi ama. O kadar da "çocuk" değilim.
Üç harfim var görünen buysa.
BSG.




12 yorum:

Rögar dedi ki...

bende bir sıfır var ve hakikaten sıfır bir şey olma çabasında

Rögar dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=pmGNo8RL5kM

D!mple Rock dedi ki...

Yeah yeah yeahs! *^_^*
/thnx

Rögar dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=UlOLsDo0C04 bunuda çok dinledim bu gece

D!mple Rock dedi ki...

ilk kez dinliyorum, iyimiş yalnız.
benim yyy favorim gold lion ^^
tatlı sert.

Rögar dedi ki...

iyi geldii sabah sabah

D!mple Rock dedi ki...

huzurunu kaçırmak gibi olmasın ama,
Defne Joy Foster öldü ;s

Rögar dedi ki...

evt şaka gibi pis bok bir durum gel de hayatı önemse

D!mple Rock dedi ki...

cenazeme kaç kişi gelir diye düşündüm, istemeden.
yaklaşık bir tahminde bile bulunamadım.
ölmek istemediğime de eminim. o kadar felsefe okudum ettim, s*klemeyen amcalar tanıdım ölümü, ama o 2 dakikalık gaz dışında ben ölümden korkuyorum.

Rögar dedi ki...

bir insan için yaşamak ve ölmek kadar anormal bir durum daha olmamalı yaşamanın ve bir gün öleceğinin idrakinde olmak bence ciddi bir eziyet
ne zaman nerede niçin nasıl belirsizliği ve sonrasındaki bilinmezlik delirmek için yeterli
delirmeden devam edebilmenin yolunu unutmakla çözmüş görünsek de her ölüm haberinde gardımız biraz daha düşüyor ve yaşamlarımız anlamsızlaşıyor
bundan sonrası da zaten çok sıkıcı

D!mple Rock dedi ki...

elimdeki imkanlarla en iyi şekilde yaşamaya çalışıyorum işte. misal, sigarayı bıraktım astım alerjiden gebermemek için, zarar veren insanları uzaklaştırıyorum vs.
o nasılsa yakalayıp geçirecek beni ele, canımdan olcam her türlü. sonsuza kadar sürmeyecek yaşamlar adına da mutluyum gerçi, asıl o çekilmezdi.
çok sıkıcı biriymiş kim açtıysa konuyu ;p
aç ordan bi yeahx2 yeahs.

Rögar dedi ki...

:)