Salı, Şubat 08, 2011

Serz-enişte




"2 artı 2 eşittir 4"
2 misin 4 müsün, nerden biliyorsun?



Hadi ama.
Hiçbir şey bilmiyorsun.
Hiçbirşey bilmediğini de bilmiyorsun.



Bence sen ölüsün.
Çünkü ölüler kokuşurlar da, konuşamazlar.



Nerden mi biliyorum?
2 elimi sarmayı unuttuğunda seni 4 elle ben gömdüm.
Çift olma fikrinden vazgeçemedim hiç.
Cenazede 2 kişi, 4 el idik.
2miz ben oldum. Sen ruhum oldun, ben bedenim.



O kadar çok şeyi özlüyorum ki, özlememeyi özlemek bile son vermiyor tüm bunlara.
Ölenle gömülmüyorsa bile, ben bir süredir baygın yaşıyorum.



Aslında ölüp ölmediğini de bilmiyorum.
Zira ben artık fantezi dolabımda ne varsa onu giyip uyuyorum.
Rüya ile gerçeği birbirine karıştırıyorum.



Ve evet, bu cenaze de bir fantezi.
2 değilim, 4 değilim, 24 saat etmiyor varlığı huzurumun.
Hiçbir şeyi de bilmiyorum, doğru.
Hiçbir şeyde de, herşeyde de hep sen varsın.



Çok Önemli Not: Bu bir ayrılık şarkısı değil. Böyle nakarat olmaz. Bu kadar kalmak isterken gitmek hiç hiç olmaz.







8 yorum:

Profösör dedi ki...

Bir girift bilmece gibisin ey aşk... Birz taraf çözüm, diğer taraf çözülüm. Ben hangi taraftayım bunu da bilmiş değilim.

negin dedi ki...

voouuvvv... süper olmşş özellikle' 2 elimi sarmayı unuttuğunda seni 4 elle ben gömdüm.
Çift olma fikrinden vazgeçemedim hiç' kısmı çok güzel:)

D!mple Rock dedi ki...

Silmeyi bile düşündüm aslında. Aşkı yüceltmek aptalca. Kanı yok canı yok piçin, benden besleniyor. Benim ruhumdan. Bensiz bir hiç.

Şarapçı dedi ki...

Profil resmine bakıp uzunca bir süre vurmanı bekledim. Merminin namludan çıkıp beynime girinceye kadar olan süreçte sayısız aşklar yaşayıp gülümsedim. Aşk bukadar işte! Sensiz bir hiç olan aşk bensiz bir piç.

Şarapçı dedi ki...

Dip not: Yorumdaki olaylar gerçeklerden alıntıdır. Kişiler farklı zamanlarda yaşarlar!

D!mple Rock dedi ki...

bknz: nam-lu geçmiş zamanlar.

incredo dedi ki...

Bundan sonrakilere yorum yapmamamış olmam asla okumayacağım anlamına gelmez ;)
lakin uykum geldi, hayat kaldığı yerden devam ediyor galiba "eski"lerin deyişiyle..
iyi geceler dilerim.

D!mple Rock dedi ki...

ilgine çok teşekkürler :]
her zaman beklerim.