Pazartesi, Şubat 07, 2011

Bul(aşık)





Bulaşıkları yakıyor, yemekleri yıkıyorum. Kalbimin bütün odalarında bahar temizliği var kapakçıklar da dahil. Kalbi 3 oda 1 salon kevaşeler, potansiyel polenler ile tozlar bile alerjimi azdırmaya cüretsiz. İşin garibi bardağın kenarındaki su damlacıklarını, bütün lekeleri görüyorum. Aşktan gözüm kör falan değil yani. Yalnızca kulaklarım dış seslerin kalabalığına, kabalığına kapalı. 2 çizik var diye ne bardaktan vazgeçilir ne susuz yaşanılabilir. O yüzden aç gözlerini sen de sersem. Yanındakinin elini sıkı sıkı tut. Terliyse bile tut. Kuru kuruya aşk yapılmaz. Nem şefkati, duyguları yüceltir.

Altı neden mi çizili?
Çünkü bugün mevcut tüm ruh durumları az çizik, lakin vurgulu ve tutkulu.


15 yorum:

kutsalfahise dedi ki...

ne kadar sade, ne kadar basit, ne kadar hoş bir yazı...

D!mple Rock dedi ki...

teşekkür ederim.
aşkın gözü kör etmemesi üstüne sen de karalamışsın gördüğüm kadarıyla. aynı dili konuşmak güzel :}

kutsalfahise dedi ki...

"tanıştığımıza" memnun oldum, şerefe ;)

D!mple Rock dedi ki...

ben de, ben de ^^
şerefe!

femme fatale dedi ki...

Benim kalbimi Mr Muscle la yıkasam temzilenmez. istemiyorum da temizlemeyi . yazı süper ama

D!mple Rock dedi ki...

e yıkama sen de -_-
teşekkürler ayrıca :}

denizero dedi ki...

___bulaşık o lalaaaaa.....__

Rögar dedi ki...

tutkuda çok pis kör eder ama ne aşkın geçici körlüğü nede tutkunun kalıcı körlüğünden vazgeçmek gibi lükslerimiz olduğunu düşünmüyorum
çoğu zaman da yanımızdakinin elini bu körlükle tutarız
şayet vurgulu tutkulu aşklara hayır demiyorsak biraz körlüğe evet demenin kimseye zararı olacağını düşünmüyorum
ve son olarak bence bu körlük olmasa kimse kimsenin elini tutmaz
":)"

Profösör dedi ki...

Kalp temizliği için zikir gerektirir mi? Yoksa aşık mı olmak gerek..?

D!mple Rock dedi ki...

@denizero, bence de o la laaa :}
@Rögar, benim orda gözü kör etmesi ile bahsettiğim mantığı kaldırıp atıp, sadece kalbin arzularına göre davranmaktı. bu yanlışa düşmeyecek kadar aklım, fikrim, duygularım herşeyim kontrol altında yani ;}
@Profösör, buarada ben kalp temizlemiyorum orda ne varsa silip süpürmek manasındaki. 1 arkadaş da öyle anlamış yukarıda. Bahar temizliği var diyorum. Hava bahar havası kadar güzel ve hissedilenler.
Ve evet Profösör, aşk hep gerek hep gerek.

Profösör dedi ki...

Gerçekten aşık olan insanlar nedense karıncayı bile ezemiyorlar.

Rögar dedi ki...

aşık olmadan da ezmemeli karıncaları

D!mple Rock dedi ki...

karıncalar da aşık.

Anıl Murat Keskin dedi ki...

Yazar olmak, enfes güzellikte bir kadınla sevişip üstüne para almak gibi bir şey.
kadınlar için ise güzel bir şeyler duymak galiba.
bu en güzeliydi.

D!mple Rock dedi ki...

ilgine teşekkürler bayım.
yazmak başlı başına büyük bir haz zaten anlatırken örneklemeye, metafora bile bence gerek yok. kendi başına zira o kadar güçlü.
hele ki okuyanın varsa. tadından yiyemiyorum. kıyamıyorum.