Salı, Ocak 25, 2011

komodin ejderhası




"Hastayım" dersen hem hasta hem mutsuz olursun.
"İyiyim" dersen sadece hasta olursun.
Mesela ben iyiyim.
Yani hem yalancı, hem hastayım.
Boğazımdan öksürmekle gelen kanı canıma kattım, kabullendim.
Zombi misali, loş gece lambamın ışığında konsepte uygun takılıyorum.
He buarada Apranax Fort o kadar da hardcore değilmiş.
2 gün önce odamda dvd leri kurcalarken bulduğum yarı baygın, çok yaşındaki Walkman'imin yeniden canlanamayacağını farkettikten sonra 2. büyük hayal kırıklığı oldu bu.
Herkese iyi 25 ocaklar o zaman.



10 yorum:

Rögar dedi ki...

bence öksürürken o kadar zorlamamalısın

D!mple Rock dedi ki...

böyle çıkıyor tadı, öyle deme.

Rögar dedi ki...

öksürerek boğazından ve ciğerlerinden tat almaya çalışan ender insan :) e tadı hoşsa afiyetle

D!mple Rock dedi ki...

yok daha neler.
hani, keyfimden yapıyorum gibi yazmışsın da ondan öyle dedim ^^
ama asist shot şahaneee, ımm portakallı şurup.

Rögar dedi ki...

asist candır böyle durumlarda
tabi çekilmiş karanfil,zencefil ve kestane balı karışımı da hiç fena sayılmaz geçmiş olsun

D!mple Rock dedi ki...

karanfille, zencefilli çayları da severim ama ekinezyalı karışık çayım bitmiş ;/
çok teşekkürler :}

Şarapçı dedi ki...

Polushko Pole eşliğinde, içini gıdıklayanları çıkarmayı dene. Zevkine varınca iyileşmek istemeyebilirsin! Benim tercihimin tam video ismi Russian Red Army Choir - O Field, My Field (Polushko Pole).

Sigarayla sağlamlaştırıp alkolle dans şekline de girebilirsin! Hastalık ne güzel şey bu kadar sağlıklılar arasında.

D!mple Rock dedi ki...

daha da güzeli var ne biliyor musun?
bünyeyi hırpalayan tüm bu mikrop ordusunu, bana bulaştırmamak için arkasını dönüp saklanan, kaçan süper iyi niyetli sevgiliden almış olmak.
aşk zaten hastalıklı bir hal, biraz daha hastalık katmışız. mazoşistmişiz. aşıkmışız.
çok mu? :}

Şarapçı dedi ki...

Az Mı ¿

D!mple Rock dedi ki...

Aslında şu an az değil.
oynak ruh halime verin.