Pazar, Ocak 30, 2011

Fantazya A.



Sevgiliye kızınca bir güzel giydirilir (gerçek anlamda ve mecazi). Nazik bir dişi kişi, gerçekten de güzel giydirir. Alçak sesle, tırnak izi bırakmadan.
Sevgili giydirildiği kadar soyulur da. Nazik bir dişi kişi, bunu da güzel yapar. Yine alçak sesle, fısıltı eşliğinde. Tırnak izi için olay örgüsünün ilgili kısmının  zarafetle beklemesiyle..
Tüm bunlar güzel şeyler. Lakin "Adaletçibaşı Terazisi" işine geldiği ölçüde savurur adaletleri. Uzaktan bakınca terazi kefelerinin dengeli duruşunu görebilirsiniz belki. Fakat nasıl bir nizamda monte edilmişlerse artık, birbirlerine sürtmesine engel olunamaz ve uzaktan hoş bir davul zili sesi verir.
Adaleti belki de adaleleri egolarından büyük kahramanlara bırakmalıyız. Nasılsa her defasında fantazya olarak kalıyor bu adil davranışlar ve bizi yatıya çağıracak kadar da "elletmeden göster" arsızları bunlar..
"Beklentileri azalt, uzun yaşa" mottosunu da çıkarıyorum hayatımdan, aklımın toplama kamplarından. Beklenti ancak şu zamanda azaltılır, bitirilir; gözün camda, kulağın telefon melodisinde beklemediğinde, beklenen gelmediğinde yıkılmadığında, egon ve gururun sadakatin önüne geçebildiğinde. Hülasa, bedenen ve ruhen s*klemediğinde.
Ve bakınız komşular; köpek gibi ilgiye muhtaç olmak ve çaktırmamak.
Çaktırınca yeniden çakılıp kalmaktan korkmak.
Yarından korkmak.
Yanıbaşındakinden korkmak.
Aslında yanıbaşında da olmadığını görmek.
Ne gördüğünü bilmemek.
Ben artık hiçbir şeyi bilmemek.
İstememek..



10 yorum:

Rögar dedi ki...

cümlelerinden hiç bir şey anlamıyorum ama seni anlıyorum

D!mple Rock dedi ki...

hayatımdaki kalın kafalara rağmen inceliği, bu nüansları koruyabildiysem ne mutlu bana.
ne dersen de, burda bunca insanın beni anladığını çok iyi biliyorum..

Rögar dedi ki...

seni anlamadığımı söylemedim daha öncede cümlelerinin kolay anlaşılır olmadığına vurgu yapmıştım bu vurgu olumsuz bir anlam içermiyordu aksine yazdıkların ilgimi çekiyor ve keyifle takip ediyorum
kolay anlaşılır olmadığına vurgu yaptığımda sende çok kolay anlaşılır olmayı düşünmediğini belirtmiştin herhalde yukarıdaki yorumuma bir gülücük eklemiş olsaydım biraz daha anlaşılır olurdum neyse durduk yere keyfinizi kaçırdıysam affedin istemeden maksadımızı biraz da haddimizi aşmışız ben ve kalın kafalı diğer yanlarım

D!mple Rock dedi ki...

Ah Rögar. Hatırladım şimdi o mevzuyu, daha önce konuşmuştuk bir yorumda yine, evet.
"Beni anlayan bunca insan" içinde başı çekiyordun oysa. Bir yanlış anlaşılma var sanırım.
Kalın kafalılara gelince, buraya ait değiller ve tanışmıyorsunuz.
Gülücük değil mevzu ve sosyal ağlardaki gülümseme - smiley baskısını kaldırmalıyız artık. Gülücük yok diye gergin olmuyor konuşmalar ^^

Rögar dedi ki...

Ah D!mple Rock demeyin öyle
biz buna sizi anlamaya çalışanların başını çekiyorum desek sanırım daha adil olur
hem "bunca insan sizi anlamışken" onlara da haksızlık etmemiş oluruz değil mi?

D!mple Rock dedi ki...

"oysa"ya bakmayın bayım. hala öyle ;}

Rögar dedi ki...

peki efenim bakmayız

D!mple Rock dedi ki...

:}}

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çok güzell yazı olmuş..yüreğine sağlık canım.bloguma beklerim.sewgiyle kal

D!mple Rock dedi ki...

çok teşekkürler :}
görüşmek üzere ^^