Salı, Aralık 28, 2010

bal-ayı.




Pavlov'un köpeğiyim zaten ben.
Zili çal gelirim.
Elimde şartlı refleksler yerine şartlı tahliye izleriyle.

Hava deliği açılmamış bir kutudan sesleniyorum:
Kabussuz en yakın rem uykusuna rezervasyonum var, lakin nöronlar yanmış.
Hizmet nöron tahribatını kapsamıyormuş.
Duvara saati soruyor, aynı nakaratı anlatıp duruyormuşum.
Yatağın duvar kenarı bile bana sarılmayı reddediyormuş.
Müşterilerini kaçırabilirmişim.
Tüm bunların reklamcılıkla bir ilgisi yokmuş
Konuyu nasıl oraya çekmişim
Çekilmezmişim de iteklenmeden gitmeliymişim



Yanık koktu, devam edemeyeceğim.
Hava delikleri için teşekkür ederim.



8 yorum:

andranikos dedi ki...

nice zamandır dut ağacı kurudu,ağaç nefessiz mı kaldı susuz mu kaldi bilinemedi! muktedir bulutlar çöreklenince kırgın dalların su yürümez yanlarına, dut ağacı köklerini salar gunışığının üstüne umarsızca. Kargalar ses verir önce, sahipsiz uçurtmalar takar kendilerini dallara, soluncanlar dolanır yagmursuz köklere ve nefeslerini verirler dut ağacına evsizler. çocukluğumun izleri var o dut ağacında ve hala yere döküldüğünde lik ben tadımlarım, nefesim nefesine derim karşısına geçince.

Vuslat AKTEPE dedi ki...

Gelişine vurmuşsun, farklı olmuş...

Onur dedi ki...

Nefis bir tat aldım.Yoğunluktan bulanmış zihnime zımbaladım bunu..

Mutlu seneler.

D!mple Rock dedi ki...

@andranikos, belki aştan da tutkudan da önce en derin izler çocuklukta. iyi ve de kötü. bir ağaç da bende vardı. ilk fırsatta yazmak, paylaşmak lazım iyi hatırlattın.

@Vuslat AKTEPE, bazen lafın geliş gidişatı vurur, bazen sen vurursun.

@Onur, teşekkür ederim bayım! Mutlu seneler.

erus dedi ki...

söyle onlara saat deyip de geçmesinler onlar bile günde iki kez doğruyu söyler..
yatağın duvar tarafı sarılmak için değil yaslanmak içindir ayrıca :-))
elinize sağlık..

D!mple Rock dedi ki...

ilk cümle manidar olmuş, sevdim.
lakin,sarılmak için illa 2 tarafın da kollarının kavuşması gerekmez. tabi normal şartlarda sarılmak için duvar kenarını tercih etmiyoruz, o bir nevi çaresizlik durumu ;p

SC dedi ki...

bende ki de duz mantik iste, ama ne de iyidir su pavlov's daughter http://www.youtube.com/watch?v=s7mPppJYUwI

D!mple Rock dedi ki...

regina spektor! <3