Perşembe, Ağustos 19, 2010

Leb-i leblebi

Leb demeden leblebiyi anlamayı bir kenara bırak, leb dediğinde leblebi anlayana şüpheyle bakarım ben gıpta ile bakanların aksine. Belki leb-i derya diyecektim, belki lafımı kendim tamamlamak istiyorum, belki ben lafımı tamamlamadan gelişimini tamamlamış önlü arkalı yargılardan hoşlanmıyorum. Kişi, leb dediğimde leb anlasın kafi. Çorum'u anlatmak istesem Çor deyip bırakmam. Çoruh mu, Çorum mu, Çorlu mu ben demeden anlayacak adamı bulsam o dakika yanımdan uzaklaştırırım. Zira, ben hatır sormadan hatır bildirir, sen soru sormadan kılıfları dikili ve de kullanıma hazırdır, egosu tavana çivilidir, zaten muhtemelen insan dışı bir organizmadır. Selam verme, borçlu çıkma. Aman diyim.

3 yorum:

StummScream dedi ki...

Haha birini anlamanın çekilebilecek en fesat açıklaması sanırım =D

Anlamasın ne düşündüğümü, düşündüğüm benimdir der gibisin =))

.cRn. dedi ki...

Ahah :D Bana iyi manyakmışsın diyen blog yazarımıza bak :D Çok sevdim bu yazıyı ya :D

D!mple Rock dedi ki...

@StummScream, fesatlık falan değil yahu. Türkçe'nin en cilveli, tuhaf övgülerinden birine farklı bi bakış açısı diyelim ;}

@.cRn., hayatla t*ş*k geçişine kurban olduğum ;p teşekkür ederim.