Pazar, Ağustos 29, 2010

Hay'dan Hu'ya giden uzun ince yolda.


Vitamin alfabesinden zengin, kaloriden yoksul bir sezonun son demleri.
Sabrina'nın uçan kedisi de, Prometheus'la Mağara Bob da, beleş tahayyüllerle hayaller gemisi de içimi gıdıklamaya cesaret edemiyor ve ben bu toyluklarını kınıyorum.
Sigaram da kendiliğinden bitmiş, ben böyle kevaşelik görmedim.
Boz büyücüsü doymamış yağdan zengin salatama maydanoz oluyor.
Tümden geldim yine tüme varıyorum. Olduğum yerde perendeler atıyorum da denebilir.
0 da çift sayıymış, yumurta da civcivden çıkmış zaten. Bütün bilim adamlarına içerliyorum.
Google'ı küçümseyip, kolunu bacağını dün gece sandığa sıkıştıran Tarihin Arka Odası mensuplarını da..
Aklımın iplerini saldığımda olta sanıp intiharını gerçekleştiren balığa kısmet diyen zihniyetler bütününe de...
Bir beyaz önlük de İsveç'ten kendime istiyorum.
Kollarından arkaya bağlananından ama.
Dimplicity sınırlarında Deliri-orium zira!





1 yorum:

.cRn. dedi ki...

Hey yapma amaağ.Benim 3 lafımdan biri kısmettir. :D