Pazartesi, Aralık 17, 2007

Stop'!


Kendimin editörü, kendimden sorumlu, kendi yazılarımın en yetkili, en baş yöneticisiyim. RTÜK, ahlak memuru, devletin milletin etiği, metiği, şerifi işlemez burda. Benim çöplüğüm, benim kalemim - defterim burası. Tek bir kelimeyle dahi gelme bana. Beğenmiyorsan okuma, ille de okuyacağım diyorsan oku ama ağzının fermuarla, yok ağzımı da açıcam diyorsan, ağzını aç, aynaya bağır. Nedenlerinin cevapları orda. Kendi benliğinde. Dışarda arama.




O kendini biliyor diye bir klişeye mahal vermek istemezdim ama öyle gerekti.
O kendini biliyor.
Bana mı yazdın die salakça bir soru da sorma.
Onu da yasaklamış bulunuyorum şu anda.

2 yorum:

bilal dedi ki...

buna bayiliyorum :)
baska insanlarin bir diger insana karismalarina hayati yasam tarzi fikirleri hakkinda kendilerinde soz hakki bulmalarina yetinmeyip yargilayip ahkam kesip bir de infaz karari verip disa vurmalari beni eglendiriyor... ne var ki musade edilmiyor iste o zaman keyifleniyorum aslinda... insanlar kendi sozlerine yasama alanlarina sahip cikiyorlar... bir baska arkadasima da bu tarz bir yaklasim vardi sen buralara fazlasin bebeem gibi yavsak bir agizla soylenen... nedir bu insan oglunun tecavuz meraki?

Dimple Rock dedi ki...

bunu taciz olsn die yahut, oralar buralar bloglar seklnde bi karısma olarak değil de hayatıma byük ölçüde ait brisi yapıyor. ama kalemim ve aklıma ulaşamayacğnı henz blmiyor. belki de bnca zmn snra ögrendyse de pekşsin istedm.