Çarşamba, Aralık 26, 2007

nor dried nor mossy. poise it!



Ağlamaktan kurudu gözlerim ifadesi tarih olacak. Uzmanlar, bugün okuduğum habere göre, gözyaşlarının her göz kırpışında gözü yağlandırarak, enfeksiyon riskini azalttığını söylüyorlar. İnsan doğasının garip bir dengesi(zliği) var! Kalbin yorgun, ruhun can çekişiyor; yanaklarından tuz dolu damlacıklar süzülüyor. Ama, gözlerin pek bi sağlıklı oluyor. Sevinç gözyaşları dökmek daha büyük bir coşku ve güdülenme gerektirdiğinden, hiç yapamıyorsanız bile biraz ıkınıp, kasılıp, acıklı bi film falan izleyip, durumu toparlamak lazım.



2 yorum:

Cevval Portakal: dedi ki...

gerçekten de düşündümü çok enteresan yav. üzülen insanın gözlerinden tuzlu su damlalarının dökülmesi. burun filan da akar beraberinde, insan vücudu gerçekten tuhaf düşündümü. amma düşündüm he. hani insan üzülünce enfeksiyon riski artıyor ve gözler de kendini korumak için sıvı salgılıyor filan deseler belki yerim şu dakikada. cidden merak ettim he, tavsiyelerine uyup araştırmacı ruhumu devreye sokuyorum. araştırıp öğrenip akabinde buraya dönüyorum.

Dimple Rock dedi ki...

insan üzülnce enfeksyon rski artıodur zaten attın da tutturdun galiba. Çnkü kansere, üzüntünün zemin hazrladğını, o süreci hzlandrdğını söyler uzmanlar. "üzüntüden knser oldum" deyimi de bundan türemiştir. Al işte. Üzülüyoruz, enfeksiyon riski arttı bile. Sonra gözler kendini korumak istiyor, diyor kanser yolda bari benim tansiyon frlamasın, bana bişey olmasın. Tuzlu suları salıvereyim. Bak grdün mü aynen senin yiyebilcein türden.

(=

benim arastrmacı ruhum az önce çekp gtti. gazeteleri okuodum. Pacman kanıma girdi. Bizim nazlı kız da çekti gitti.

=/