Cumartesi, Aralık 15, 2007

hey gidi childish..



10 yıl sonra çocukluk arkadaşlarını bulmak, ayrı geçen onca zaman yokmuşçasına sıkı sıkı sarıp öpmek, kol kola dolaşmak.
Ne düşünür ne der diye düşünmeden, kasmadan takılmak.
Onların bebek yüzlerini bilip de o resmin üzerine bir de sakallı ve makyajlı yeni yüzlerini kızlı erkekli oturtmak.
Annelerden slm alıp onların annelere de yollamak.
En kısa zamanda tekrarlayacağımızın sözüyle ayrılmak.
Ben onları çok sevmek.
Ben onları çok çok sevmek'!












4 yorum:

Cevval Portakal: dedi ki...

bugün nasıl bir gün ise herşey böyle denk gelir. dayanamadım yorumdan ziyade blog kıvamında yazıyorum.
sabah babanla ne alakaysa çocukluktan, ilkokuldan yapılanlardan, sınıf arkadaşlarından bahset. peşinden bütün ilkokul arkadaşların bahsetmiş olduğun olayların çekilmiş en nostaljik fotoğrafları eşliğinde grup oluşturup seni de davet etsin. fotoğrafları da sohbette geçen sıraya göre dizsin. sakallı, çoluklu çocuklu adam/kadın olmuş sıfatları gör, nası değişmiş lan millet de. afalla kal.
şaşkınlığı at üzerinden, oradan sıyrıl, biraz da blogger'a bakayım de, kendi blogundan linkleri takip et, zıponk diye bu yazıyla karşılaş.
birazdan ilkokul öğretmenim kapıya dayanıp cetvelle girişecek kafama kafama diye tırsmaya başladım. olur yani şaşırmam şu dakikada. yazıdan uzun oldu sanki, neyse gönderdim bile.

bilal dedi ki...

ben anti-facebookcuyum. eskiden aldigim acountumu da sildim. ben istemiyorum 10-15 yil gormedigim kisilikleri oturmamis caginda tanidigim adam/kadinlarla tekrar gorusmeyi... neyi paylasacagim onlarla? hangi yasadigim olaylara taniklik ettiler? ben burdayken onlar ne yapiyordu? simdi banane onlardan, onlara ne benden... simdi bu yaziyi okuyunca aklima geldi yazmak istedim...

Dimple Rock dedi ki...

benim için çocukluğum birçok seyden önce gelir bgün. bi kere şöyle bişey var herseyden önce araya 5-10 ble grmiş olsa karsında ailesine kdr bldiin ettiğin insanlar var. İlk karsılasmada çeknme ble olmuyor. bgn üni den arklarla vs nasıl tansıp kynasıp takılabliosan, 5 yasndan beri tanıdığın adamlarla neden bu olmasnki. Ne kdr kafa dengi olduğumuzu anladklarımızla tekrar grsüseblirz ztn. bi ksmını eledm. kafa olmayanlardı onar ve de çcukluk arkım die ömür byu ynmda tsımam grekli değil elbette.

ama su an grüştüklerimi 3-51-0 yıl snra bulmaktan çok mutluyum. Facebook başta bi saçmalık gbi gözğüktyse de bana, arkdslık bulma stesi gbi, sonunda bi faydasını da grmüş olduk.

bi site ktüye de kullanılablir, iyiye de. biz iyiye kullandık. faydasını gördük. hersey byle değil mdir ztn.

buarada aramıza hosgeldn bilal uzn zmn snra (=

Dimple Rock dedi ki...

3-5-10yl snra bulmaktan mtluyum yazıo orda ööle hzlı yazdım ki brsrü hata olmus.