Salı, Eylül 04, 2007

Raid elektrolikitle, 45 sivrisineksiz gece.


Vücudumdaki alerjilere verdiği katkıdan, emilen kanımdan ve dayanılmaz kaşıntıdan dolayı, odamdaki can kurtaran ilacımın üzerinde bıraktığı etkiyi ve çırpınışlarını zevkle izledim. Bununla yetinmedim. Basket topu misali, yerden zor kalkan vücudunu tekrar yere çarpmaktan, bişeyleri boyamayla aldığım zevke yakın, büyüük bi zevk aldım. Ölmen beni mutlu etmezdi. Sen beni öldürdün mü ki? Kendi ellerimle öldürmicem bu yüzden seni, ama garanti de etmiyorum tabi. Kaderin elektrolikitin elektrikle olan ilişkisinin kesilmesine bağlı. Sanırsam bunu da yapabilecek tek canlı benim bu odada. Çekebilirsen çek fişi, bitir bu işi. Böyle intikam görülmedi !!!

Yaşasın Kötülük, kötü olandan yana..

1 yorum:

bilal dedi ki...

intikam, eklem yerlerimdeki kasintinin ve bana verdigi uykusuzlugun karsiligi olamayacak kadar kucuk bisey... aslinda canli canli yakalayip bir metre uzunlugundaki ipi ayaklarina baglayip ucmasini (ucmaya calismasini) izlemek daha sonra 0,6voltluk bir elektrik akimini anotunu ve katotunu vucuduna degecek sekilde ayarlayip vermek sonra yesil bir atesbocegi misali yanisini izlemek belki bir nebze ii gelebilir bendeki intikam duygusunu tatmin etmeye...