Çarşamba, Eylül 05, 2007

Korku ve aksiyonla tanışıklığımızın başladığı günler..












Goosebumps.. İlkokuldayken eve koşarak gelip tvye kitlenmeme sebep olan, gerilim yüklü dizi.. Korkunun iyice tadına varmak adına, perdelerimi kapatır, kapımı kapar ve odada tek başıma izlerdim. Goosebumps yazısı yeşildi, en sevdiğim renk. Bu renk hayatımın hiç bir döneminde o zamanki kadar soğuk gelmemişti bana o cıvıldayan yeşil bile tam bu yazımın renginde. Aynı dönem bi de power rangers'ım vardı. Kimberley'di sanırsam pembe ranger. O bendim. Ellerimizde pergeller, cetveller okulun bahçesinde dört dönerdik. Tommy'e aşıktım. Beyaz ranger oluyordu o hiç unutmam. Bi de mavi olan Bill'di galiba.. Bi de sarı ranger japon kız. Gerçi biara oyuncu değişiklikleri de olmuştu. Şu an mesela kırmızı ranger olarak resimde gördüğünüz bi dönem beyaz rangerdı diye hatrımda kalan Tommy'di. Dizinin "Go go power rangeeersss" nakaratını, "doctor power rangersss" olarak söylerdim (= O günleri özledim şimdi. Çocukluğumu anarken aldığım haz başka hiçbirşeyde yok. Yeri çok başka.. O zamanlar belki en büyük sorunum her yıl sonu 4 olan, hiç 5 olamayan matematiğimdi. Şimdi işler değişti. Matematiğim başka bi boyutundayım şimdi. Evreni anlama, ters orantılı tutkular ve daha nicesi..


Bugece rüyama buyurmaz mısınız o günlerden tadımlık bi parça? Çok özledim o günlere ait herşeyi..

Hiç yorum yok: