Çarşamba, Eylül 12, 2007

Doom'a Doom'a Doom..

Neden bu kadar başka hallere sokuyo beni hiç üşenmeden. Beni kederlendirmek ya da varolan kederimi su yüzüne çıkarmak ne diye eline bu kadar yakışıyo?.. Ritimleri ritimliklerini bilseler ya. Doom zaten melankoliden geçilmiyo, bi de kalkıp Portishead'in "Roads"unu Doom versiyonuyla My Dying Bride'dan sunarsan, e bu kadarı da fazla geldi derim. Hiç çekinmem. Zaten bi dönem çok çekmişim "Lost Control"den. Biraz nefes'lenme zamanıdır. Biraz ara. Biraz ara hemcinslerini dinlemeye. Hele şu günler..


.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
............
.............
...............
.................



~ Halimiz Doom-an ammaannn..

Hiç yorum yok: