Salı, Eylül 04, 2007

Bu adam ne yapıyor?

a) Sadece artık işine yaramayacak olan bi kağıt parçasından kurtuluyor.
b) O kağıt parçasını uzaktan basketlemeyi beceremediğine sinir yaptığı için, hileyi seçip, yakından potaya atış yapıyor.
c) Yazdıklarından haz alamayan, bunları başarılı saymayan bi yazar olduğu düşüncesinden bu yolla kurtulmayı deniyor (Kurtulmayı denediği, inatla her yazdığına karşılık, yitirdiği kağıtların çokluğundan kendini belli ediyor. Deniyor, deniyor, deniyor).
d) Fırlattığı kağıt başına, geçecek olan her 2 saniyeden kurtulmayı deniyor, zaman geçirmeye çalışıyor.
e) Günlüğünden bir sayfayı, hayatından da bir parçayı çöpe layık görüyor. Belki de temiz/buruşmamış olanlarıyla çöpe attıklarını yer değiştirmek istiyor.
f) Merak etmiyorum.

"f" diyen.. Evet, sen. Merak etmedinse, "f"ye kadar nasıl geldin?

~ Bakış açısı herşeydir! İşte ben de bazen seni, bi bakış açısına yitiriyorum istemeye istemeye.. Kimbilir belki benim de bi çöp kovasına ihtiyacım vardır, günlüğümden bi sayfayı - hayatımdan da bi parçayı atmayı istediğim.. Ama şunu da bilmelisin ki, seni içimden çıkarıp atmayı hiç ama hiç istemedim.

- A line 4 me n a line 4 u. I lose my right 2 a point of view. (Starsailor, 2001)

1 yorum:

bilal dedi ki...

agaclara yazik, silgi kullanmali ara sira... o zaman bos sayfadan cok deneyimli bir sayfa olur yeni baslanilan...