Çarşamba, Eylül 05, 2007

Batman Anatolia High School or Batman Science High School


Batman Anadolu Lisesi ya da Batman Fen Lisesi mezunlarından olmak isterdim. Yabancı arkadaşlarıma mezun olduğum liseden bahsederken, Batman Anatolia High School ya da Batman Science High School ismini kullanıcam. Düşünsenize. Bu arkadaşlar "Potter'ın büyücülük okulu gibi birşey mi?", "Batman okulu mu var?" şeklinde sorularla gelirlerdi heralde bana. Batman özel isim, bir il adı. Bu nedenle ingilizceye çevrilemiyor ve fantastik kahramanımız Batman sanar arkadaşlar.. Böyle sanmaları derdinde değilim ama söylerken "Betmen anatolya hay skul" demek eğlenceli olurdu. Batman ve Anadolu ne alaka diye düşünenler olur diye, Batman Science High School'u, mezun olmak için daha uygun buldum =P Yukardaki resimde Batman Science High School'un sınıflara çıkan merdivenlerini görmektesiniz (((=

2 yorum:

mammamiyya dedi ki...

evet bende bi ingilizce dersinde batman is the bigger city.. cartcurt...
öeh nası ya olmuştum

Dimple Rock dedi ki...

sennki normal de ben biraz fazlası olmuşum baksana. kendi yazdımı okuduğumda höh napmışım oldum (=
fantastk dnyalar işte. snır tanımıooo.